Szállítási feltételek és díjak

Szállítási díjak és szállítással – fizetéssel kapcsolatos információk

Így visszük el asztalodig a Négyházmajor finomságokat

Szállítással kapcsolatos információk

A Négyházmajor Kft. csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy a webshop termékeit ne csak Budapesten, illetve annak szűk agglomerációjában tudjátok elérni. Ennek eredményeként örömmel jelentjük be, hogy termékeink nagy részét ma már országos szállítási feltételekkel forgalmazzuk. Üröm az örömben, hogy bizonyos árucikkek eltarthatósága, a minőségi követelmények maradéktalan betartása érdekében, nem teszi ezt minden terméknél lehetővé.

Összegyűjtöttünk néhány kérdést a kiszállítással kapcsolatosan, amik benned is felmerülhetnek.

Mennyibe kerül a kiszállítás? 

Budapest határain belüli szállítási feltételek és díjak:

 

  • Budapesti szállítás esetén a minimum rendelési érték 6.000 Ft
  • Budapesti szállítás esetén, amennyiben a rendelés értéke nem éri el a 15.000 Ft-ot, a szállítási díj mértéke: 3.190 Ft
  • Budapesti szállítás esetén, amennyiben a rendelés értéke eléri a 15.000 Ft-ot, a szállítási díj mértéke: 2.990 Ft
  • Budapest egész területén a 25.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás INGYENES.

 

Országos és agglomerációs településekre vonatkozó szállítási feltételek és díjak:

  • Országos és fővárosi agglomerációs szállítás esetén a minimum rendelési érték:    6.000 Ft
  • Országos és fővárosi agglomerációs településre történő szállítás esetén, amennyiben a rendelés értéke NEM éri el a 12.500 Ft-ot, a szállítási díj mértéke:   4.990 Ft.
  • Országos és fővárosi agglomerációs településre történő szállítás esetén, amennyiben a rendelés értéke NEM éri el a 20.000 Ft-ot, a szállítási díj mértéke:   3.990 Ft.
  • Országos és fővárosi agglomerációs településre történő szállítás esetén, amennyiben a rendelés értéke ELÉRI a 20.000 Ft-ot, a szállítási díj mértéke:   3.590 Ft.
  • Országos és fővárosi agglomerációs településre történő szállítás esetén, amennyiben a rendelés értéke eléri a 30.000 Ft-ot, a szállítási díj mértéke:   2.990 Ft.
  • Országos és agglomerációs települések esetében a 50.000 Ft feletti rendelések házhozszállítása INGYENES.

FONTOS!

Jelenleg kizárólag Budapest közigazgatási határán belülre, illetve az alábbi településekre (kiemelt agglomeráció) vállaljuk a “Budapest” feliratú termékek házhozszállítását: Érd, Diósd, Törökbálint, Budaörs, Budakeszi, Nagykovácsi, Solymár, Üröm, Budakalász, Pomáz, Dunakeszi, Fót, Mogyoród, Csömör, Kerepes, Kistarcsa, Nagytarcsa, Pécel, Ecser, Maglód, Vecsés, Üllő, Gyál, Dunaharaszti, Szigetszentmiklós, Halásztelek, Rád, Penc, Csővár, Acsa. 

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Budapest és kiemelt agglomerációs rendelések esetén, ahol legalább 1db “Budapest” feliratú termék került a kosaradba, tehát “4HM _ kiszállítás” szerepel a pénztárban, lehetőség van:

  • online bankkártyás fizetésre a biztonságos BARION rendszeren keresztül,
  • közvetlen banki átutalásra vagy
  • az átvételkor a futárunknál bankkártyával is fizethetsz.

Egyéb esetben (fentiektől eltérő cím vagy csak “Országos” feliratú termékekből álló kosártartalom esetén), ahol partnerünk, a GLS juttatja el hozzád a csomagot lehetőséged van:

  • online bankkártyás fizetésre a biztonságos BARION rendszeren keresztül,
  • közvetlen banki átutalásra.

FONTOS!
Közvetlen banki átutalás esetén az összeg bankszámlánkon jóváírását követő szállítási napon (pénteken) tudjuk a csomagot eljuttatni. A megrendelés összegének legkésőbb csütörtök délelőtt 9:30-ig kell jóváíródni a számlánkon. Ettől eltérő esetben csak a következő szállítási periódusban (következő pénteken) tudjuk teljesíteni a megrendeléseket.

Miért térnek el a BUDAPEST ÉS KIEMELT AGGLOMERÁCIÓJA, valamint az ORSZÁGOSAN rendelhető termékek és szállítási feltételeik?

Bizonyos termékek kiváló minőségét, esetenként eltarthatóságát nem lehet biztosítani hűtés nélkül. Jelenleg nincs olyan partnerünk, aki országos lefedettséggel tudná biztosítani a hűtve szállítást Ezért kizárólag olyan termékeket küldünk el egyéb (Budapesten kívüli) címekre, melyeket biztosan minőségromlás nélkül vehetsz kézhez és élvezhetsz. Ezeket a termékeket “Országosan elérhető” felirattal láttuk el a webshopban.

Csapatunk folyamatosan dolgozik új termékek fejlesztésén, a kínálat bővítésén.

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

A megrendeléseket jelenleg minden héten pénteken teljesítjük. Ehhez azonban a rendelésedet legkésőbb az adott héten szerda 23:59-ig kell leadnod.

Közvetlen banki átutalás esetén az összeg bankszámlánkon jóváírását követő szállítási napon (pénteken) tudjuk a csomagot eljuttatni. A megrendelés összegének legkésőbb csütörtök délelőtt 9:30-ig kell jóváíródni a számlánkon. Ettől eltérő esetben csak a következő szállítási periódusban (következő pénteken) tudjuk teljesíteni a megrendeléseket.

A választott kiszállítási napon a futár a vásárláskor megadott telefonszámon fog értesíteni körülbelül 30-60 perccel érkezés előtt. A kiszállítást pénteken 10 és 18 óra között végezzük.

Sajnos hozzám nem szállítotok a kosár/pénztár szerint, mi lehet a hiba?

Kérjük nézd meg, pontosan adtad-e meg a címed (különös tekintettel az irányítószámra). Ha ez rendben, akkor valószínűleg olyan címet adtál meg, ahova “Budapest” feliratú termékeket nem tudunk kiszállítani. Ebben az esetben kérjük 

  • adj meg másik címet vagy
  • a “Budapest” feliratú termék helyett adj hozzá “Országosan elérhető” terméket,
  • töröld kosaradból a “Budapest” feliratú terméke(ke)t.
  • ellenőrizd, elérted-e a minimális rendelési összeget (6.000Ft)

Fogom előre tudni, hogy mikor érkezik a futár? Ugye nem kell egész nap otthon ülnöm?

A választott kiszállítási napon a futár a vásárláskor megadott telefonszámon fog értesíteni, körülbelül 30-60 perccel érkezése előtt. A kiszállítást péntek 10 és 18 óra között végezzük.

Partnerünk, a GLS futára is minden esetben jelezni fogja érkezését.

Kérjük olyan címet adj meg, ahol a szállítás napján biztosan át tudják venni a küldeményt.

Személyesen át tudom venni a rendelésemet?

Egyelőre csak online elérhető webshopként üzemelünk, ezért személyes átvétel jelenleg nem lehetséges, dolgozunk rajta, hogy a közeljövőben biztosíthassuk ezt a lehetőséget is.

Egyéb szállítással kapcsolatos kérdésed lenne, amire nem kaptál választ?

Kérlek írj nekünk az info@negyhazmajor.hu email címre vagy hívj minket a +3620/449-0108 telefonszámon, kollégánk biztosan tud segíteni. (Ha valamiért nem tudsz elérni minket, ne csüggedj, mindenképpen vissza fogunk hívni!)