„ A majorság dolgozóival együtt én magam is felismertem annak a szükségességét, hogy mára egy minőségi szűrőn keresztül kell megválogatni azokat az élelmiszereket, amiket családjaink asztalára teszünk.
A dolog legnagyobb hitelességét talán az sugallja, hogy mi is ezeket a termékeket fogyasztjuk és folyamatosan beszámolunk egymásnak a tapasztalatainkról vagy akár az újonnan felbukkanó „kincsekről”.
Rengeteget tanulunk a helyi emberektől, az egyre másra gyarapodó kosárközösségek tagjaitól, de a vendéglátásba szerzett tapasztalattal is felvértezve szeretnék segíteni vevőinket a legjobb választásban.
Célunk a szezonalitás mentén kiemelkedő minőséget és ízt adó doboz ajánlatok összeállítása, folyamatos megújulással és környezettudatossággal vegyítve.”
Varju Vili, a Négyházmajor creative séf –je.