GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mikor szállítunk?

Jelenleg két szállítási napra kérheted a rendelésed kiszállítását: kedd és péntek.

A kedd 23:59-ig beérkezett rendeléseket az adott héten pénteken szállítjuk, a péntek 23:59-ig beérkezett rendeléseket pedig következő héten kedden szállítjuk.

Hova szállítunk?

Jelenleg Budapest közigazgatási határán belülre, illetve az alábbi településekre vállaljuk a kiszállítást: Érd, Diósd, Törökbálint, Budaörs, Budakeszi, Nagykovácsi, Solymár, Üröm, Budakalász, Pomáz, Dunakeszi, Fót, Mogyoród, Csömör, Kerepes, Kistarcsa, Nagytarcsa, Pécel, Ecser, Maglód, Vecsés, Üllő, Gödöllő, Gyál, Dunaharaszti, Szigetszentmiklós, Halásztelek.

Mennyi a szállítás költsége?

Budapest egész területén a 7500 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás INGYENES. Budapesti közigazgatási határán belül történő kiszállítás 7500 Ft alatti rendelések esetében a következő kiszállítási díjjal számolhatsz:

Minimum rendelés: 5000 Ft

Szállítási költség: 990 Ft

Az agglomerációs településekre az alábbi feltételek érvényesek:

Az alábbi településekre szállítunk: Érd, Diósd, Törökbálint, Budaörs, Budakeszi, Nagykovácsi, Solymár, Üröm, Budakalász, Pomáz, Dunakeszi, Fót, Mogyoród, Csömör, Kerepes, Kistarcsa, Nagytarcsa, Pécel, Ecser, Maglód, Vecsés, Üllő, Gyál, Dunaharaszti, Szigetszentmiklós, Halásztelek

Minimum rendelés: 10.000 Ft

Szállítási költség: 1800 Ft

20.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes

Mi a minimális rendelési érték?

A minimális rendelés összege 5000 Ft. Ez szükséges ahhoz, hogy gazdaságosan tudjunk szállítani. Azonban a dobozaink közül válogatva ez az összeg gyakorlatilag egy csomag megrendelésével teljesíthető, így nem kell aggódni.

Hogyan tudok fizetni?

A honlapon keresztül bankkártyával biztonságosan a Barion rendszerén keresztül. Tudsz átvételkor is fizetni bankkártyával.

Hogyan érkezik a csomagom?

A csomagod egy előre meghatározott idősávban fog érkezni a szállítás napján. Mindenkinek a rendelését egy dobozba készítjük össze, és abban adjuk át. Ez a doboz betétdíjas, azonban a következő rendelésednél tudod jelezni, hogy cseredoboz van nálad, és akkor természetesen a betétdíjat nem kell ismételten megfizetni. Erre azért van szükség, hogy minél kevésbé terheljük környezetünket a csomagolóanyag hulladékkal.

Mindig azt kapom, amit rendelek?

Mivel főleg kistermelőkkel dolgozunk, ezért sajnos előfordulhat, hogy az általad rendelt termék éppen nem elérhető. Ennek az esélyét próbáljuk minimálisra csökkenteni, de sajnos időnként előfordulhat. Ez esetben ezt mindenképpen jelezzük neked e-mailben a kiszállítás előtt, és a rendelésedből az adott termék összegét természetesen jóváírjuk.

Elutasíthatom egy termék átvételét, amennyiben minőségi kifogásom van vele?

Amennyiben a termék láthatóan sérült és/vagy minőségi hibás, azt kérlek átvételkor jelezd a futárnak, és természetesen azt visszavesszük, az árát pedig jóváírjuk rendelésed végösszegéből.

Mit tegyek, ha utólag akad minőségi kifogásom egy termékkel?

Ez esetben kérlek e-mailben keress meg minket a info@negyhazmajor.hu címen, vagy hívj minket a +36 20 449 0108, Orsi kolléganőnk várja a hívásod és segít.